Scurt metrajele

Imi vine si sa rad si sa plang :) Imi plac foarte mult filmele de scurt metraj, am vazut multe, multe foarte interesante, am mers pana la Sf. Gheorghe la festivalul de film Anonimul tot pentru sectiunea de scurt metraje... si aici imi vine sa plang... Intotdeauna la festivaluri am vizionat unul-doua cu adevarat mit stock, iar restul ... doar premiate :(.

M-am bucurat cand am descoperit pe net "Duminica 10 aprilie Garage Hall Cinema prezinta: FILME LA DESERT 3. O selectie savuroasa, filme de avangarda si mult umor. Filme pe bune! Garage Hall, str. George Enescu, nr. 25, Bucuresti." Si am fost! Ieri am pasit cu emotie in Garage Hall si am descoperit doar o locatie. Parea mit stock si nu este. Am plecat profund dezamagita de felul cum arata baia, de felul cum mirosea in incinta, de sunet, de filmele premiate... si cu dorinta de a turna si eu un scurt metraj :) Hi-Hi...

Revenind la pasiunea mea, am descoperit doua locuri cu scurt metraje savuroase:



Preferatul meu este:

Vizionare frumoasa!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Locuri Iubite Design by Insight © 2009