La Magura, in Piatra Craiului

Aproape in fiecare judet din Romania se gaseste o localitate care poarta numele de Magura. Am fost in Piatra Craiului la Magura si m-am cazat la vila Hermani (pensiunea sotilor Kurmes) unde se desfasoara workshop-uri de fotografie organizate de faimosul fotograf roman Mihai Moiceanu. Peisajul este de poveste si merita efortul de a parcurge drumul dificil de dupa Zarnesti. Pensiunea unde am stat este de nota zece, seminarul foto exceptional. Dar dintre toate astea mie cel mai mult mi-a placut salata de mar si ceapa pe care aici am mancat-o prima data si pe care o prepar cu drag acasa de cate ori am ocazia. Deci, doua mere si o ceapa rosie taiate toate sub forma de paralelipiped, ceapa verde (doar frunzele) taiata marunt, otet, ulei si putin zahar si obtii instant ceva ce trebuie macar o data in viata sa degusti.

Coordonatele GPS ale pensiunii: N45°31’26,6”, E25°17’51,1”



2 comentarii:

Chris spunea...

Am fost si eu...foarte buna salata. :)Ne arati si Delta?

Pufuletz spunea...

Sigur ca da! Trebuie doar sa ai putina rabdare :)

Trimiteți un comentariu

 

Locuri Iubite Design by Insight © 2009